طراحی موشن گرافیک

قیمت موشن گرافیک
هزینه موشن گرافیک
تعرفه موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک جذاب و حرفه ای، توسط بیکران با بهترین نرم افزارها در کنار سخت افزارهای قدرتمند و توجه به تکنیک های هنری انجام می شود. با دریافت مشاوره می توانید، هزینه ساخت موشن گرافیک خود را به دست آورید. طراحی موشن گرافیک ایرانی متناسب با فرهنگ و سلایق آن زمانی که به صورت حرفه ای انجام شود تاثیر خود را گذاشته و به پیشرفت و معرفی برند یا محصول کمک می کند. بیکران تمام تلاش خود را می کند، تا ساخت موشن گرافیک را با توجه به استانداردهای روز با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام دهد.

طراحی موشن گرافیک بیکران

درحال بارگذاری...

طراحی موشن گرافیک ایزی تریدر (کارگزاری مفید)

درحال بارگذاری...

نمونه های بیشتر (به زودی)

نمونه کار های موشن گرافیک

سوالات متداول در مورد طراحی موشن گرافیک

آیا نیاز به طراحی موشن گرافیک هست ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت : بهترین راه نمایش خدمات و معرفی محصولات نمایش ویدیویی آنها است. البته ساخت یک ویدیو با محیط واقعی نیازمند بازیگران، نور ، دوربین ، صدابردار و عوامل دیگری است، که هزینه ساخت آن بسیار زیاد می باشد. اما طراحی یک موشن گرافیک علاوه بر به صرفه بودن، تاثیر بیشتری بر بیننده دارد. همچنین به علت داشتن جذابیت بالا  اگر به صورت حرفه ای تولید شود، بیننده را مجذوب خود کرده و تبلیغات موثری را برای شما به ارمغان می آورد. دلایل نیاز به ساخت موشن گرافیک :

  1. معرفی سریع محصولات و خدمات
  2. برجسته کردن برتری های شما
  3. منحصر به فرد بودن طراحی موشن گرافیک

در طراحی موشن گرافیک آیا باید هزینه خیلی زیادی پرداخت کنم ؟

باید به این نکته توجه نمود که پس از طراحی موشن گرافیک تنها نیاز است تا آن را در شبکه های اجتماعی، وب سایت و انواع رسانه ها آپلود کرده و به کاربران نمایش دهید، اما در موارد دیگر مانند طراحی گرافیک هزینه هایی برای چاپ، برش و نصب موردنیاز است، یا در وب سایت هزینه هایی برای هاستینگ و دامنه. دلایل استفاده از ساخت موشن گرافیک :

  • جذب تعداد بالا مخاطب
  • متمایز کردن کسب و کار
  • رشد کسب و کار شما

معایب طراحی موشن گرافیک ارزان چیست؟

برای طراحی موشن گرافیک نیاز به طراحی فریم های آن می باشد. هر ثانیه حدود 30 فریم دارد که برای یک دقیقه 1800 فریم نیاز است ، طراحی این فریم ها مانند طراحی عکس هایی می باشد که در نهایت به یکدیگر متصل شده و ویدیو را ایجاد می کنند. طراحی و خروجی گرفتن از این فریم ها زمان بر بوده و به سخت افزار کامپیوتر فشار زیادی می آورد. برای همین هزینه طراحی موشن گرافیک نسبت به طراحی های دیگر بیشتر می باشد. گروه ها یا افرادی که هزینه های پایینی تری پیشنهاد می کنند، که دلیل این امر این می باشد که آن ها ویدیویی برای شما طراحی نمی کنند، درواقع تنها از ویدیو های طراحی شده استفاده می کنند و خروجی بی کیفیت که با استفاده از طرح های نمونه برداری شده ساخته شده و نمی تواند موضوع خاصی را بیان کند تحویل می دهند. در سایت ادوبی هم میتواید نرم افزارهای موجود در طراحی موشن گرافیک را مشاهده کنید.

ویژگی های طراحی موشن گرافیک بیکران چیست ؟

بیکران مهم ترین اصلی که در تمام طراحی ها رعایت می کند، انجام طراحی با بالاترین کیفیت ممکن است. زیرا زمانی انجام یک پروژه ثمره بخش خواهد بود که کار انجام شده در جهت بهبود فروش و افزایش مشتریان انجام شود، همچنین برای مشتریان ذهنیتی مناسب از برند ایجاد شود. این مهم تنها زمانی ممکن می شود که بهترین طراحان با استفاده از سیستم هایی قدرتمند، داشتن دانش به روز و تسلط کامل به نرم افزارهای طراحی مانند، نرم افزار های کمپانی ادوبی، کارها را انجام دهند. رعایت همین نکات ساده باعث شده تا طراحی های بیکران، همیشه کیفیت بالایی داشته باشند.

چرا از نمونه های آماده در طراحی موشن گرافیک استفاده نکنیم ؟

منحصر به فرد بودن طراحی موشن گرافیک یکی از موضوعات جذب مشتری است.. نمونه های آماده را می بایست با پرداخت هزینه هایی از طراحان آن خریداری نمود، اما نمونه هایی که به صورت غیر قانونی کپی شده تعداد محدودی دارند و از این نمونه ها برای پروژه های بسیاری استفاده شده است، اگر شما نیز از این نمونه های آماده استفاده کنید ویدیوی شما تاثیری منفی در ذهن بیننده ایجاد می کند و درواقع هزینه و زمان شما بیهوده از بین رفته است. همچنین هدف و موضوع اصلی به خوبی قابل نمایش نمی باشد، چرا که آبجکت ها و نمونه های آماده محدودیت داشته و نمی توان با آنها آنچه که مدنظر است را طراحی نمود.

پیشنهاد بیکران برای طراحی موشن گرافیک چیست ؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم سفارش طراحی موشن گرافیک حرفه ای خود را به بیکران بسپارید، چرا که شما یک بار فرصت دارید تا برندینگ خود را انجام دهید یا یک محصول را معرفی کنید. طراحی های بی کیفیت با هزینه ای پایین علاوه بر تبلیغات منفی، به برندینگ شما آسیب می زند.

کارکترهای انیمیشنی در طراحی موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک

کارکترها را می توان عامل جذاب بودن در ساخت موشن گرافیک دانست، همانگونه که در فیلم ها و سریال ها بازیگران یکی از پارامترهای مهم هستند. البته طراحی یک کاراکتر برای یک ویدیوی چند دقیقه ای می بایست توسط طراحان حرفه ای و با تجربه انجام شود، چرا که طراحی دقیق یک کاراکتر زمان و انرژی زیادی را می طلبد. بیکران با استفاده از طراحانی حرفه ای و با بهره گیری از سخت افزارهایی مخصوص اقدام به طراحی کاراکترها نموده و با درج استخوان و رنگ آمیزی کارکترها به آنها جان داده، تا یک ویدیوی جذاب را برای بینندگان خلق کند.

مدل های سه بعدی در طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک

در طراحی موشن گرافیک استفاده از مدل های سه بعدی و جان دادن به آن ها می تواند تاثیر مثبتی بر روی بیننده داشته باشد. البته وارد شدن به دنیای سه بعدی کاری دشوار بوده چراکه علاوه بر پیچیدگی های طراحی برای تهیه خروجی و انیمیشن گذاری می بایست از سخت افزارهای قدرتمند و به خصوصی بهره برد. اما تاثیر این موضوع تا حدی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. برای همین منظور بیکران با استفاده از طراحانی هنرمند، و سیستم هایی قدرتمند، از این موضوع مهم نگذشته و در طراحی های خود، سعی می کند تا دنیای سه بعدی و دو بعدی را با هم ترکیب کرده، تا خروجی نهایی یک ویدیوی شگفت انگیز باشد.

ساخت موزیک در طراحی موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک ارزان

اهمیت موزیک یک ویدیو تا حدی بوده که اگر یک فیلم جذاب را بدون صدا گوش دهید، شاید چند دقیقه بیشتر نتوانید به مشاهده فیلم ادامه دهید. انتخاب موسیقی متناسب با طراحی موشن گرافیک و صدای نریشن ضبط شده بسیار مهم است. اما متاسفانه عدم توجه به صدای ویدیو باعث شده تا بسیاری از موشن گرافیک ها با وجود داشتن تصویری عالی اما جذابیت نداشته و نتوانند تاثیری که باید را داشته باشند. بیکران با دقت فراوان و دانستن اهمیت این موضوع به تولید یک موزیک اقدام کرده، و با توجه به موضوع ویدیو، صدای گوینده و مخاطبین ویدیو، یک موسیقی زیبا و متناسب را که اختصاصی بوده برای ویدیو شما تولید می کند.

جلوه های ویژه در طراحی موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک

جلوه های ویژه، مانند افکت های نوری، افکت آتش، باد و بسیاری از افکت های دیگر را می توان عنصری مهم در طراحی موشن گرافیک دانست. افزودن اینگونه افکت ها به دلیل اینکه تمام پیکسل های یک فریم را تحت تاثیر قرار می دهند، باعث سنگین شدن حجم کار می شود، که این موضوع می بایست توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند، مدیریت شود. بیکران با استفاده از به روزترین سخت افزار های کامپیوتری و بهره بردن از قدرتمندترین نرم افزار ها، تلاش می می کند تا اینگونه افکت ها را به صورتی طبیعی بر روی ویدیوهای طراحی شده قرار دهد و ویدیویی جذاب را آماده خروجی گرفتن کند.

مراحل انجام طراحی

استوری بورد

ایده پردازی

تصویر سازی

متحرک سازی

نریشن

خروجی و تحویل