سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک یکی از مراحل مهم برای داشتن یک یک ویدیو هدفمند است. دلیل این امر این است که خواسته ها و نظرات کاربران در این بخش ویدیوی نهایی را می سازد. بنابراین اگر نظرات به درستی تفهیم شوند و خواسته های مشتریان مشخص شود می توان گفت که خروجی نهایی، یک خروجی با کیفیت است و هدف مشتری را به بینندگانش منتقل می کند. همچنین شناخت نکاتی برای سفارش می تواند هزینه نهایی را کاهش داده و از مواردی که کمکی به برندینگ نمی کند دور ی کرد.

محتوای سفارش موشن گرافیک :

در انتهای این مطلب با موارد زیر آشنا می شوید :

  1. پارامترهای تعیین کننده قیمت
  2. شناخت نیاز ها برای سفارش
  3. نحوه ی انجام سفارش در بیکران

در ادامه به آموزشی در مورد نحوه انجام سفارش در سایت بیکران توسط فرم های هوشمند نگاهی کرده و همچنین شما را برای شناخت بهتر پارامترهای موردنیاز در مورد بردندیگ آشنا می کنیم. در آخر هم به مزایای سفارش در سایت بیکران پرداخته و ویژگی های متمایز آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

سفارش موشن گرافیک

درحال بارگذاری...

برای سفارش موشن گرافیک، می بایست نکاتی را مورد توجه قرار دهید. این نکات شما را برای رسیدن به نتیجه بهتر و کاهش هزینه های شما یاری می کنند. در ادامه نکات مهم برای سفارش را بیان کرده ایم:

  • شناخت دقیق نیاز هایتان
  • روش انتقال درست آنها به طراح
  • پیشنهاد داستان مناسب
  • تهیه عناصر گرافیکی از موارد مورد استفاده
  • شناخت گروه های طراحی

 شناخت و فهم درست از پیش نیاز ها در سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

قیل از اینگه سفارشی را ثبت گنید می بایست از خود بپرسید هدف از درخواست طراحی چیست، چه مواردی پس از سفارش پیشرفت می کنند. همچنین شناخت دقیقی از پارامترهایی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند و همچنین تخمین قیمت و زمان آنها. در زیر چند مورد از پیش نیاز ها قبل از طراحی بیان شده است:

  1. شناخت موشن گرافیک
  2. هدف انجام طراحی
  3. خواسته ها
  4. گزینه های مورد استفاده

روش انتقال صحیح خواسته ها در سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

همانطور که برای بیان یک موضوع به فردی دیگر در کشوری متفاوت می بایست زبان آن شخص را بدانید، بهتر است برای بیان مطالب به طراحان نکاتی را مورد توجه قرار دهید. در زیر چند مورد از آنها را بیان کرده ایم :

  • محدودیت های طراحی
  • هزینه خواسته ها
  • زمان مورد نیاز برای انجام درخواست هایتان
  • پیچیدگی انجام خواسته ها

داشتن یک داستان خوب در سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

مانند یک فیلم سینمایی داستان اهمیت بسیار زیادی در خروجی دارد. اگر ایده یا داستانی خاص را در ذهن خود داشته و بتوانید آن را به درستی انتقال دهید،همچنین طراحی هایی درست انجام پذیرد، آنگاه میتوان از یک ویدیو انتظار داشت تا پیشرفت عظیمی برای ما رقم زند. در زیر چند مورد از ویژگی های یک داستان خوب را بیان کرده ایم:

  1. داشتن موضوع خوب
  2. وجود شخصیت های جذاب
  3. قابل اجرا و نمایش به دیگران
  4. سادگی فهم در کنار پیچیدگی های جذاب

داشتن عناصر گرافیکی با کیفیت در سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

همانطور برای داشتن یک محیط زیبا می بایست وسایلی زیبا و هماهنگ را کنار یکدیگر قرار داد، در هنگام طراحی نیز می بایست عکس ها، صدا ها و محیط های ساختگی و واقعی که مورد استفاده قرار می گیرند با کیفیت بوده و با هماهنگی خاصی کنار یکدیگر قرار گیرند. در زیر چند مورد از عناصری که باید داشته باشیم برای یک طراحی خوب را بیان کرده ایم :

  • عکس هایی با کیفیت
  • صدا های ضبط شده با کیفیت بالا
  • طراحی های برداری
  • انتخاب رنگ هاییی هماهنگ

شناخت گروه های طراحی در سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

زمان که شما به این نتیجه رسیده اید که باید یک ویدیو برای تبلیغات داشت، شناخت گروه خاصی که بتواند خواسته های شما را انجام داده و به طور موثری تولید کند اهمیت فراوانی دارد. برای نمونه می توان به نمونه کار های آنها نگاهی انداخت. در زیر چند مورد از ویژگی های یک گروه طراحی خوب بیان شده است :

  1. استفاده از سیستم های قدرتمند
  2. وجود طراحانی ایده پرداز
  3. حضور افرادی متخصص در زمینه کار با نرم افزار ها
  4. به روز بودن آنها

سفارش طراحی موشن گرافیک

برای انجام سفارش به شما پیشنهاد می کنیم نمونه کارها و ویژگی های هر گروه را مشاهده کنید و در آخر باکنار هم قرار دادن کیفیت و قیمت گزینه ای مناسب را انتخاب کنید.

اقدامات لازم قبل از انجام سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

قبل از انجام سفارش می توانید با بررسی اهداف و نیاز های خود مواردی که قرار است در ویدیو مورد استفاده قرار گیرند را یافته و با توجه به زمان و هزینه سفارشی مناسب را ثبت کنید. در زیر چند مورد از عوامل مهم که قبل از سفارش طرحی می بایست مورد توجه قرار گیرند ذکر شده است :

  • شناخت دقیق خواسته ها
  • اضافه و حذف مواردی از آنها
  • تخمین هزینه و قیمت
  • تصمیم گیری نهایی

اقدامات لازم در هنگام سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

با رفتن به صفحه طراحی موشن گرافیک و انتخاب گزینه سفارش موشن گرافیک، میتوانید درخواست خود را ثبت کنید. برای این کار توجه به یک سری نکات میتواند شما را برای رسیدن به خروجی بهتر یاری دهد. در زیر چند نمونه از این موارد بیان شده است :

  1. انتخاب مواردی که مورد نیاز است
  2. حذف موارد اضافی
  3. درج  موارد مورد نیاز در توضیحات بیشتر که در فرم وجود ندارد

اقدامات لازم در پس از سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

پس از سفارش موشن گرافیک با صحبت هایی که در مورد نحوه انجام قسمت های متفاوت می شود، سعی در رسیدن به خواسته های مشتری داشته و باید سعی شود تا انجام پروژه به سرعت شروع شود. در زیر چند مورد از کارهایی که پس از ثبت سفارش می بایست انجام پذیر را بیان کرده ایم :

  1. دریافت فایل ها و موارد مورد نیاز
  2. دریافت اطلاعات مربوطه
  3. شناخت خواسته ها
  4. مشورت و صحبت در مورد نحوه انجام آنها
  5. تخمین زمان انجام
  6. تخمین قیمت نهایی

سفارش موشن گرافیک سایت بیکران

ساخت موشن گرافیک

بیکران سفارش موشن گرافیک هاییبا کیفیت عالی که توسط گروه مجرب و با تجربه در این زمینه و با بهره گیری از قدرتمندترین سیستم ها انجام می شود. انتخاب نرم افزار های یشرفته از شرکت های معروفی چون Adobe ، Autodesk ، Corel سعی همیشگی بیکران ارائه کارهایی با کیفیت است که بتواند تبلیغی موثر بوده و پیشرفت شایانی را برای مشتری به وجود آورد. همچنین پیشرفت مشتریان افتخاری بزرگ برای ما محسوب می شود. گروه بیکران اقدام به طراحی نرم افزاری برای پشتیبانی مشتریان خود نموده است. این سیستم هوشمند تمام فایل ها، نظرات ، هزینه ها و زمان انجام پروژه را به صورتی دقیق در هر لحضه به مشتری انتقال می دهد. در زیر چند مورد از ویژگی های متمایز بیکران برای سفارش را بیان کرده ایم  :

  • قابلیت مشاهده توضیحات، نمونه کارها، سوالات متداول قبل از سفارش
  • قابلیت سفارش به صورت اینترنتی در فرم سفارشی هوشمند
  • دریافت مشاوره قبل از انجام پروژه
  • دریافت تخمینی از هزینه و زمان قبل از طراحی ها
  • ارسال فایل ها و نظرات در سامانه پشتیبانی مشتریان
  • مشاهده پیشرفت پروژه در سامانه پشتیبانی مشتریان
  • ارسال اصلاحیه ها به صورت تیکت در سامانه پشتیبانی مشتریان