طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن
طراحی اپ موبایل
شبکه های اجتماعی

امروزه داشتن یک اپلیکیشن مناسب برای کسب و کار ها به حدی ارزشمند و مهم شده است، که بسیاری از کسب و کار ها ابتدا اپلیکیشن خود را برای موبایل طراحی نموده و سپس اقدام به طراحی سایت می کنند. بیکران با جدیدترین تکنولوژی ها اپلیکیشنی تولید کرده که می توانید آن را هم برای موبایل های آیفون با سیستم عامل ios استفاده کنید و هم برای موبایل های اندرویدی استفاده کنید.

انواع طراحی اپ ها

فروشگاهی

فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، برای نمایش محصولات و فروش آن ها.
خدماتی

خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی، برای نمایش خدمات انجام شده و امکان درخواست آن ها.
نرم افزار موبایل

خرید و فروش

طراحی اپلیکیشن خرید و فروش دست دوم، مانند نرم افزار دیوار.
شرکتی

شرکتی

طراحی اپلیکیشن شرکتی، برای معرفی شرکت و خدمات آن.
نرم افزار موبایل

کتاب دیجیتال

طراحی اپلیکیشن هایی برای تبدیل کتاب های سنتی به نسخه دیجیتالی و استفاده در موبایل.
خبری

خبری

طراحی اپلیکیشن های خبری، برای انواع رسانه های خبری.
نرم افزار موبایل

تاکسی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مانند اسنپ.
نرم افزار موبایل

سفارش غذا

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا.
نرم افزار موبایل

خدمات ویژه

طراحی اپلیکیشن های ویژه مانند، اپلیکیشن های املاک، بیمه، حسابداری و ...

سوالات متداول در مورد طراحی اپلیکیشن موبایل

هزینه طراحی اپلیکیشن چگونه محاسبه می شود؟

تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن یک مرحله ی پیچیده بوده، که با دریافت دقیق اطلاعات از شما و طراحی وایرفریم ابتدایی، گروه بیکران برآوردی از هزینه ها نموده و سپس قراردادی بین شما و بیکران بسته می شود.

ویژگی های طراحی بیکران چیست ؟

بیکران مهم ترین اصلی که در تمام طراحی ها رعایت می کند، انجام طراحی با بالاترین کیفیت ممکن است. زیرا زمانی انجام یک طراحی اپلیکیشن نتیجه بخش خواهد بود، که مخاطب را جذب کرده و انگیزه ای برای نصب آن پیدا کند، همچنین پس از مشاهده آن شما را به عنوان یک گروه با کیفیت بشناسد. برای رسیدن به این هدف می بایست هنرمندانی که تسلط کامل به نرم افزار های کامپیوتری و تکنینک های هنری دارند، درکنار برنامه نویسان متخصص با استفاده از سیستم هایی قدرتمند شروع به خلق اپلیکیشنی بی نظیر کنند، برای این کار می بایست برای طراحی ها از کمپانی های بزرگ تولید نرم افزار مانند نرم افزار های کمپانی آتودسک استفاده کرد.

آیا برای اپلیکیشن این همه هزینه ارزش دارد؟

پاسخ به این سوال به شما بستگی دارد، اگر تصمیم به ارائه خدمات دارید، مدرنترین راه طراحی اپلیکیشن برای دستگاه های موبایل است. بر همین اساس برای داشتن اپلیکیشنی موثر می بایست یک تیم حرفه ای طراحی و برنامه نویسی و توسعه اپلیکیشن شما را انجام دهند. همچنین رعایت این نکته که طراحی ها متناسب با فعالیت شما باشد نیز اهمیت زیادی دارد. درواقع توجه به این موضوع که داشتن یک اپلیکیشن کافی نبوده و می بایست یک اپلیکیشن حرفه ای و اصولی داشت، بسیار مهم است، چرا که در اصل هدف طراحی اپلیکیشن و انجام طراحی ها برای افزایش فروش و جذب مشتری های بیشتر می باشد.

آیا بهتر نیست که ابتدا یک اپلیکیشن ساده طراحی نمود؟

این اشتباهی است که بسیاری انجام می دهند. این موضوع که ابتدا اپلیکیشنی ابتدایی و نمونه برداری شده را با هزینه و کیفیت کم انجام دهیم و در آینده بخواهیم از نو جبران کنیم امکان پذیر نیست. برای مثال لوگو را فرض کنید برای تغییر آن می بایست از ابتدا طرحی را زده و به ثبت برسانید، که هزینه و زمانی بیهوده برای انجام دوباره این کار صرف شده و همچنین در تمام برندینگ خود، تغییر لوگو باید انجام شود، که کاری هوشمندانه نیست. همچنین شما یک بار فرصت دارید تا برندی را به صورتی حرفه ای به مشتریان خود معرفی کنید.

پیشنهاد بیکران چیست ؟

ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر اکنون هزینه ی انجام طراحی اپلیکیشن موثر را ندارید و تصمیم به سفارش طرح هایی بی کیفیت که فقط هزینه پایینی دارند گرفته اید، از انجام این کار خودداری کنید. چرا که در مراحل بعدی مانند: انتشار در استور ها و تبلیغات برای اپلیکیشن هزینه های بیشتری را می بایست خرج کنید. این کار مانند این می باشد که شما در نمایشگاه حضور پیدا کنید اما محصول خوبی برای عرضه کردن نداشته باشید و این علاوه بر نیاز به صرف هزینه و زمان به برندینگ شما آسیب جدی میزند.

برنامه نویسی اصولی

توجه نکردن به این نکته میتواند خطر جدی به کسب و کار شما وارد کند.

پشتیبانی عالی

پس از طراحی اپلیکیشن کار بیکران تازه شروع می شود و آن پشتیبانی اپلیکیشن است.

طراحی رابط کاربری هوشمند

طراحی یک رابط کاربری زیبا در کنار راحتی آن رمز موقیت یک اپلیکیشن است.

متفاوت و برتر

متفاوت بودن و استفاده از تکنیک های طراحی مدرن شما را برند یک بین رقیبان می کند.

کدنویسی حرفه ای

برنامه نویسی

برخلاف ظاهر یک اپلیکیشن، کدنویسی آن برای مشتریان قابل مشاهده نمی باشد، اما همانطور که مشخص است این موضوع برای هکرها و کسانی که قصد تخریب نرم افزار را دارند متفاوت است. درواقع در این عصر نوشتن یک کد که یک کاری را انجام دهد کافی نبوه و باید از جهات مختلف امنیتی بررسی شود و سپس تست هایی از نرم افزار انجام شود. بیکران برنامه نویسانی که دانش مهندسی نرم افزار را داشته در اختیار گرفته تا یک اپلیکیشن کاملا اصولی را برای شما طراحی کند.

طراحی اختصاصی

طراحی های اختصاصی

طراحی اپلیکیشن ابتدایی ترین گزینه برای جلب مشتری می باشد. امروزه با وجود تعداد بیشماری اپلیکیشن که وجود دارد، کاربران اپلیکیشن هایی که ظاهر خوبی ندارند را اصلا نصب نمیکنند. بیکران به این موضوع توجه ویژه ای داشته و یک طراحی مدرن و هماهنگ را برای اپلیکیشن های خود، طراحی می کند. همچنین استفاده از یک نوع طراحی اهمیت ویژه ای برای برندینگ شما داشته، که متخصصان بیکران به این موضوع دقت کرده و یک نوع طراحی را برای شما انتخاب کرده و پیاده سازی می کنند.

مراحل انجام طراحی

نیاز سنجی

ایده پردازی

طراحی وایرفریم

طراحی گرافیکی

برنامه نویسی

تحویل و پشتیبانی